Eweline Stenberg

Kommer va vaken hela natten!

Kategori:

Haha kommer spela hela natten xD!
Hoppas ba mitt Day Z startar.
 
Anyway, Tänkte skriva lite om min "look" :)
tex, om ni undrar varför jag inte är lika brun på alla pics etc
är för att under vissa tider av året får jag hud problem, är en " atopiker "
min återfuktning i huden är inte som den ska.
Så får inte sola solarium under dom perioderna eller ute,
så använder brun utan sol dom perioderna! :)
eller så låter jag bara huden vara ifred och ser då blekare ut!
För er som undrat alltså. :D
 
Sen så om ni undrar varför det tog så lång tid innan jag fotat nya kort
så äre för att jag bor hos min kille nu Anton! :)
Och vi har haft mycket för oss så har inte riktigt haft tid.
Men nu kommer ni få fler nya bilder :D
men alla på denna bloggen hittils är helt nya i princip!
Som denna! ^^
|
v
 

Kommentera inlägget här: